تبلیغات
ورزشی*کشتی *بدنسازی - تمرین بازکردن ۱۸۰ درجه پا
جمعه 18 دی 1388

تمرین بازکردن ۱۸۰ درجه پا

   نوشته شده توسط: اسماعیل جلالی    

 

 

تمرین بازکردن ۱۸۰ درجه پا 

 

این یکی از نرمشهایی است که به 180 درجه باز کردن پا کمک می کند. البته دفعات اول نمی توانید مانند شکل این حرکت را انجام دهید . اگر معمولا نرمش نمی کنید هرگز این حرکت را شروع نکنید.قبل از انجام این حرکت چند نرمش برای آمادگی بدن و گرم کردن بدنتان انجام دهید . مانند
1-
پروانه.سعی کنید قبل از انجام این حرکت چند روزی پروانه کار کنید تا پایتان آماده شود در غیر این صورت به بدنتان آسیب می رسانید.
 

 

 

تمرین بازکردن ۱۸۰ درجه پا 

 

این یکی از نرمشهایی است که به 180 درجه باز کردن پا کمک می کند. البته دفعات اول نمی توانید مانند شکل این حرکت را انجام دهید . اگر معمولا نرمش نمی کنید هرگز این حرکت را شروع نکنید.قبل از انجام این حرکت چند نرمش برای آمادگی بدن و گرم کردن بدنتان انجام دهید . مانند
1-
پروانه.سعی کنید قبل از انجام این حرکت چند روزی پروانه کار کنید تا پایتان آماده شود در غیر این صورت به بدنتان آسیب می رسانید.
 

2-یک حرکت دیگر که قبل از حرکت شکل زیر می توانید چند روزی انجام دهید این است که روی زمین بشینید پشت خود را کاملا صاف نگه دارید پاها را دراز کرده و همان طور که نشسته اید سعی کنید پاها را از هم دور کنید هرجا که سمت داخلی رانها درد گرفت دیگر ادامه ندهید و همانجا مدتی پای خود را نگه دارید معمولا 20 ثانیه باید در این حالت بمانید ولی برای دفعات اول کمتر هم شد مهم نیست.بعد از چند روز که تمرینات بالا را انجام دادید البته به اضافه نرمشهای روزانه دیگر. می توانید حرکت زیر را شروع کنید .روزهای اول بسیار کم پاها را باز کنید و به زور نخواهید که دستتان را به زمین تکیه دهید این حالت که در شکل می بینید با کار و تمرینات روزانه و مداوم میسر می شود . روزهای اول می توانید میز , چهارچوب در, یا هرجای مناسب دیگر را با دست بگیرید تا آرام پایتان باز شود و یک دفعه وزنتان باعث باز شدن بیش از اندازه پا و آسیب دیدگی نشود 

 

 

نکته
1-
هرگز این نرمش و نرمشهای مشابه را بدون آمادگی قبلی انجام ندهید
2-
نرمشهای کششی سنگین مثل این نرمش را از تعداد و زمان کم شروع کنید تا موجب کوفتگی بدن نشود
3-
هرگز هیچ نرمشی را همراه با درد انجام ندهید. اگر نرمشی همراه با درد است یا مناسب شما نیست یا آمادگی ندارید
موفق باشید.

 

 


علی اصغر
شنبه 22 شهریور 1393 06:06 ب.ظ
سلام
من کونگ فو کار می کنم از بغل می توانم 180 باز کنم ولی از وسط تا نصفه حالا باید چه کار کنم
خودم
جمعه 23 خرداد 1393 07:07 ب.ظ
بابا گناه داره این همه زدین تو ذوقشششششششش
محیا74
یکشنبه 13 مرداد 1392 07:12 ب.ظ
سلام من متوجه نشدم چه خکتی رو دقیقا میگین من فقط میتونم
170-160 باز کنم بیش تر موفق نشدم حالا
mohammad
یکشنبه 23 تیر 1392 02:39 ب.ظ
be nazare man kare rahati hast vali baead kheli tamrin kar man khodam rozi 30 daghighe tamrin mekonam va hala ham metavanam 180 daraje bezanam chiz hate ke dar in saet neveshte hame alaki hastand shoma baead tamrin haye kesheshi pa anjam dahid
اسپنسر
پنجشنبه 20 تیر 1392 10:29 ق.ظ
من یه دخترم15سالمه اماهرچی سعی میکنم نمیتونم 180درجه بازکنم مربی تکواندوم میگه حتمابایدبتونم تمام تمرینهایی که شماگفتیدروهم انجام دادم...توروخداکمکم کنیدیه ماه دیگه مبارزه دارم
ز
پنجشنبه 20 تیر 1392 10:25 ق.ظ
خاک توسرت بااین سایتت...
سپهر
یکشنبه 26 خرداد 1392 02:34 ب.ظ
من تو هر سایتی رفتم همین رو نوشته
rosela
جمعه 20 بهمن 1391 01:15 ب.ظ
ممنون ولی عکسا باز نمی شدن
جمعه 20 بهمن 1391 01:13 ب.ظ
ضربدرا واقعا حرکات خوبی بودن
meysam
جمعه 22 دی 1391 07:23 ب.ظ
salam.lotfan Dar baz kardnpaha be tor180beh man komak koned tanky you
نازیلا
سه شنبه 28 شهریور 1391 11:43 ق.ظ
سلام من تکواندوکارمیکنم هرکارمیکنم نمیتونم 180کامل بازکنم نمیدونم چیکارکنم لطفاراهنماییم کنید
قل قپ
یکشنبه 12 شهریور 1391 09:31 ب.ظ
به به ضربیدر های تصاویر خیلی خیلی به درد ما خورد به جای 180 درجه 360 درجه باز شدیم.
محمد
سه شنبه 9 خرداد 1391 10:07 ب.ظ
با تشکر از راهنمایی های شما
ali
یکشنبه 13 شهریور 1390 07:57 ب.ظ
خیلی ممنون ولی اینارو ننه بزرگ منم بلد بود
بهتره که از این به بعد جک های روز بزاری
اینجوری بیشتر میخندیم
masoud
جمعه 27 خرداد 1390 01:51 ق.ظ
یه چیز دیگه كه شاید شما هم براتون پیش اومده اگر شما مثلا هر وقت از خواب بیدار شدید و بخواهید حركات كششی انجام دهید و اگر بخواهید با دستتان نوك انگشتان پا و یا هر عمل كششی دیگر را انجام دهید با درد و حتی به زحمت هم میفتید . بهتر زمان عصر و شب میباشد.
محمد علی
شنبه 10 اردیبهشت 1390 10:35 ق.ظ
چرا عکسای این مطلبو دوباره نمی زارین عکسا باز نمی شن مگه مرض دارین مردومو سر کار بزارین
چه ادم های پستی هستین شما
محمد علی
چهارشنبه 31 فروردین 1390 12:57 ب.ظ
علی جان راست می گن عکسا باز نمی شن تو رو خدا یه کاری کنید
علی
چهارشنبه 31 فروردین 1390 12:56 ب.ظ
سلام
این عکس هایی که گزاشتین هیچ کدومشان باز نمی شه فکر کنم تاریخ اپلودشون گزشته اگه امکانش هست این عکسا رو دوباره بزارین تا ما بتونیم استفاده کنیم از این مطلب
با تشکر
بابک کرمانشاهی
جمعه 15 مرداد 1389 12:38 ق.ظ
فقط میتونم بگم دم خودتو خدات گرم....
واقا کمکم کردی خیلی خیلی ازت سپاسگذارم
با سلام
جمعه 14 خرداد 1389 03:38 ب.ظ
سلام من 24 سالم هست و میخوام حرکت پا باز را کامل انجام بدم نمی تونم کمکم کنید ؟
ممنون از سایتتون
پاسخ اسماعیل جلالی : دوست عزیز شما قبل از حرکت پا باز باید بدن خود را تا حد امکان گرم کنید وبعد از اون در هربار تمرین یک پیشرفت داشته باشید مثلا در هر بار سعی کنید یک کمی پای خود را از بار قبل بیشتر باز کنید
محمد
جمعه 7 خرداد 1389 01:30 ب.ظ
با سلام
لطفا حرکت پروانه را توضیح دهید چگونه انجام می شود
میثم
چهارشنبه 28 بهمن 1388 06:15 ب.ظ
خیلی ممنون از راهنماییتان
با آرزوی موفقیت برای شما
شهرام
دوشنبه 26 بهمن 1388 08:29 ب.ظ
با سلام خدمت دوست عزیز. من خودم در رشته ورزشی كاراته كه جدیدأ عضو شدم تمرین میكنم. نیازمند راهنمائیهای شما هستم. میخواهم پاهای من 180 درجه باز شود. اگر تمرینات كاملتری در این ارتباط دارید به من اطلاع و ارائه دهید. مثلأ مراحل گرم كردن و یا چه تمریناتی را انجام دهم تا به هدفم برسم.
ممنونم.
محمد
جمعه 23 بهمن 1388 01:32 ب.ظ
مرسی
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر