تبلیغات
ورزشی*کشتی *بدنسازی - تمرین بازکردن ۱۸۰ درجه پا
جمعه 18 دی 1388

تمرین بازکردن ۱۸۰ درجه پا

   نوشته شده توسط: اسماعیل جلالی    

 

 

تمرین بازکردن ۱۸۰ درجه پا 

 

این یکی از نرمشهایی است که به 180 درجه باز کردن پا کمک می کند. البته دفعات اول نمی توانید مانند شکل این حرکت را انجام دهید . اگر معمولا نرمش نمی کنید هرگز این حرکت را شروع نکنید.قبل از انجام این حرکت چند نرمش برای آمادگی بدن و گرم کردن بدنتان انجام دهید . مانند
1-
پروانه.سعی کنید قبل از انجام این حرکت چند روزی پروانه کار کنید تا پایتان آماده شود در غیر این صورت به بدنتان آسیب می رسانید.
 

 

 

تمرین بازکردن ۱۸۰ درجه پا 

 

این یکی از نرمشهایی است که به 180 درجه باز کردن پا کمک می کند. البته دفعات اول نمی توانید مانند شکل این حرکت را انجام دهید . اگر معمولا نرمش نمی کنید هرگز این حرکت را شروع نکنید.قبل از انجام این حرکت چند نرمش برای آمادگی بدن و گرم کردن بدنتان انجام دهید . مانند
1-
پروانه.سعی کنید قبل از انجام این حرکت چند روزی پروانه کار کنید تا پایتان آماده شود در غیر این صورت به بدنتان آسیب می رسانید.
 

2-یک حرکت دیگر که قبل از حرکت شکل زیر می توانید چند روزی انجام دهید این است که روی زمین بشینید پشت خود را کاملا صاف نگه دارید پاها را دراز کرده و همان طور که نشسته اید سعی کنید پاها را از هم دور کنید هرجا که سمت داخلی رانها درد گرفت دیگر ادامه ندهید و همانجا مدتی پای خود را نگه دارید معمولا 20 ثانیه باید در این حالت بمانید ولی برای دفعات اول کمتر هم شد مهم نیست.بعد از چند روز که تمرینات بالا را انجام دادید البته به اضافه نرمشهای روزانه دیگر. می توانید حرکت زیر را شروع کنید .روزهای اول بسیار کم پاها را باز کنید و به زور نخواهید که دستتان را به زمین تکیه دهید این حالت که در شکل می بینید با کار و تمرینات روزانه و مداوم میسر می شود . روزهای اول می توانید میز , چهارچوب در, یا هرجای مناسب دیگر را با دست بگیرید تا آرام پایتان باز شود و یک دفعه وزنتان باعث باز شدن بیش از اندازه پا و آسیب دیدگی نشود 

 

 

نکته
1-
هرگز این نرمش و نرمشهای مشابه را بدون آمادگی قبلی انجام ندهید
2-
نرمشهای کششی سنگین مثل این نرمش را از تعداد و زمان کم شروع کنید تا موجب کوفتگی بدن نشود
3-
هرگز هیچ نرمشی را همراه با درد انجام ندهید. اگر نرمشی همراه با درد است یا مناسب شما نیست یا آمادگی ندارید
موفق باشید.

 

 


علی اصغر
جمعه 12 شهریور 1395 07:37 ب.ظ
با سلام اخر تونستم باز کنم 180 از طرفین
hamzeh
جمعه 5 شهریور 1395 03:50 ب.ظ
من 10سالم بود ژیمیناستیک میرفتم بدن عالی داشتم به راحتی 180 میزدم چندسال ول کردم ورزش رو رفتم پای گوشی و الان بدن ضعیف و خشکی دارم.
اگه میخوایین 180 درجه بزنید تمرین زیاد انجام بدین قبلش حتما نرم کنید بدن و چارو
مملی
پنجشنبه 28 مرداد 1395 01:29 ب.ظ
من ووشو کارم هاپکیدو هم کار کردم دوتا دان یک دارم خییییلی بدنم سفت یعنی دسته بیل چی تیرآهن بشکنن تو کمرم اخ نمیگیم پاهامو از دوطرف باز میکنم ولی وسط نمیتونم باید چیکار کنم
دوشنبه 11 مرداد 1395 03:31 ب.ظ
کی با من دوست میشهمهدی18اینم شمارم09184217556
غزال
شنبه 9 مرداد 1395 03:39 ق.ظ
اول پاها رو تجاری که امکان داره باز کنید تا جایی که دردتون اومد فاصله رو کمتر کنید وتا 20 ثانیه صبر کنید وهر دفعه بیشتر
غزال
شنبه 9 مرداد 1395 03:39 ق.ظ
اول پاها رو تجاری که امکان داره باز کنید تا جایی که دردتون اومد فاصله رو کمتر کنید وتا 20 ثانیه صبر کنید وهر دفعه بیشتر
غزال
شنبه 9 مرداد 1395 03:36 ق.ظ
فقط یکم باید تمرین کنید اول پاهاتون تجاری که میتوانید باز کنید هر جا احساس درد کردید زاویه پاهاتون کمتر کنید وتا 20 ثانیه صبر کنید کمکم پاها باز میشن
غزال
شنبه 9 مرداد 1395 02:53 ق.ظ
من 12 سالمه با یکم تمرین راحت 180 درجه باز میکنم سه کم تمرین کنید حل میشه اول تجاری که میشه پاهارو باز کنید هر جا که خ سته شدن 20 ثانیه صبر کنید و بیشتر باز کنید وادامه بدید
حمید رضا
یکشنبه 22 فروردین 1395 10:06 ب.ظ
سلام اگه می خوای 180 بزنی هفته ای سه روز بزار برو کنار دیوار بعد بعد پاهاتو از طرفین باز کن فشار بیار جوارب هم بپوش پاهات سور بخوره بعد به یک ماه برسه باز کردی همین چیز خواضی نداره البته به سن هم بستگی داره
نسرین
جمعه 24 مهر 1394 03:08 ق.ظ
سلام من مربی رقصم بدنم بی نهایت نرمه اما خجالت اوره ک پام 180 باز نمیشه امیدوارم با این تمرینا
فاطمه
چهارشنبه 21 مرداد 1394 09:47 ب.ظ
من 140 درجه می تونم باز کنم اخه چرا این درست اموزش نمی ده من 1 ماه هر روز صبح خابالوخابالو پروانه می زنم ولی هیچ اصری نداشت.اخه چرا نمی تونم چرا.
جوجو
جمعه 19 تیر 1394 02:56 ب.ظ
نکن عزیزم نکن این کارا کار ما نسیت خخخ
دنیا
پنجشنبه 21 خرداد 1394 02:04 ب.ظ
سلام من مدت کمی که شروع کردم برای با کردن پام ولی خیلی خوب پاهامو باز میکنم فقط کمی مونده تا 180 کامل بشه .باید چی کار کنم
مهسا
دوشنبه 31 فروردین 1394 08:36 ب.ظ
به نظر من روزی 5 بار از جوب سر کوچتون رد شید بهتر از اینه که این مسخره بازیا رو دربیارید
سه شنبه 25 فروردین 1394 08:52 ق.ظ
باسلام چنین ساله دررشته کونگ فو توا وکونگ فو کمپو فعالیت دارم و3ساله مدرک مربیگری گرفتم ولی نمیدونم جرا 180نمی تونم باز کنم درضمن از بچه گی روماتیسم مفصلی داشت یعنی به این خاط که نمیشه/09126626581 لطفا راهنمایم کنید
پژمان
سه شنبه 5 اسفند 1393 05:16 ق.ظ
باز کردن 180 درجه ک مشکلی نداره اکثر کساییک تکواندو کار میکنن راحت باز میکنن از جمله خودم
عسل
چهارشنبه 29 بهمن 1393 03:56 ب.ظ
واقعا که
عسل
چهارشنبه 29 بهمن 1393 03:55 ب.ظ
عسل
چهارشنبه 29 بهمن 1393 03:49 ب.ظ
می شه کمک کنید من 5 درجه دیگمو باز کنم؟؟
عسل
چهارشنبه 29 بهمن 1393 03:34 ب.ظ
من 175درجه باز میکنم 5 درجهدیگه نیاز دارم
masoud
جمعه 24 بهمن 1393 10:34 ب.ظ
kos nago kir tu saitet
اوا
پنجشنبه 23 بهمن 1393 10:53 ق.ظ
کسی بامن دوست میشه
اوا
پنجشنبه 23 بهمن 1393 10:52 ق.ظ
اوا
پنجشنبه 23 بهمن 1393 10:48 ق.ظ
هر کی تونست 180 درجه باز کنه به منم بگه
اوا
پنجشنبه 23 بهمن 1393 10:47 ق.ظ
ممنون ولی منم نتونستم 180 درجه باز کنم....!
سامان
شنبه 6 دی 1393 03:07 ب.ظ
به نظرشما همه میتونن 180 باز کنن؟؟؟؟؟؟؟؟
علی اصغر
شنبه 29 آذر 1393 05:53 ب.ظ
سلام
لطفا مرا راهنمایی کنید
حمید
چهارشنبه 28 آبان 1393 07:09 ب.ظ
واقعا باز کردن پا مثل این ضربدر ها خیلی سخته
علی اصغر
شنبه 22 شهریور 1393 06:06 ب.ظ
سلام
من کونگ فو کار می کنم از بغل می توانم 180 باز کنم ولی از وسط تا نصفه حالا باید چه کار کنم
خودم
جمعه 23 خرداد 1393 07:07 ب.ظ
بابا گناه داره این همه زدین تو ذوقشششششششش
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نمایش نظرات 1 تا 30