تبلیغات
ورزشی*کشتی *بدنسازی - تمرین بازکردن ۱۸۰ درجه پا
جمعه 18 دی 1388

تمرین بازکردن ۱۸۰ درجه پا

   نوشته شده توسط: اسماعیل جلالی    

 

 

تمرین بازکردن ۱۸۰ درجه پا 

 

این یکی از نرمشهایی است که به 180 درجه باز کردن پا کمک می کند. البته دفعات اول نمی توانید مانند شکل این حرکت را انجام دهید . اگر معمولا نرمش نمی کنید هرگز این حرکت را شروع نکنید.قبل از انجام این حرکت چند نرمش برای آمادگی بدن و گرم کردن بدنتان انجام دهید . مانند
1-
پروانه.سعی کنید قبل از انجام این حرکت چند روزی پروانه کار کنید تا پایتان آماده شود در غیر این صورت به بدنتان آسیب می رسانید.
 

 

 

تمرین بازکردن ۱۸۰ درجه پا 

 

این یکی از نرمشهایی است که به 180 درجه باز کردن پا کمک می کند. البته دفعات اول نمی توانید مانند شکل این حرکت را انجام دهید . اگر معمولا نرمش نمی کنید هرگز این حرکت را شروع نکنید.قبل از انجام این حرکت چند نرمش برای آمادگی بدن و گرم کردن بدنتان انجام دهید . مانند
1-
پروانه.سعی کنید قبل از انجام این حرکت چند روزی پروانه کار کنید تا پایتان آماده شود در غیر این صورت به بدنتان آسیب می رسانید.
 

2-یک حرکت دیگر که قبل از حرکت شکل زیر می توانید چند روزی انجام دهید این است که روی زمین بشینید پشت خود را کاملا صاف نگه دارید پاها را دراز کرده و همان طور که نشسته اید سعی کنید پاها را از هم دور کنید هرجا که سمت داخلی رانها درد گرفت دیگر ادامه ندهید و همانجا مدتی پای خود را نگه دارید معمولا 20 ثانیه باید در این حالت بمانید ولی برای دفعات اول کمتر هم شد مهم نیست.بعد از چند روز که تمرینات بالا را انجام دادید البته به اضافه نرمشهای روزانه دیگر. می توانید حرکت زیر را شروع کنید .روزهای اول بسیار کم پاها را باز کنید و به زور نخواهید که دستتان را به زمین تکیه دهید این حالت که در شکل می بینید با کار و تمرینات روزانه و مداوم میسر می شود . روزهای اول می توانید میز , چهارچوب در, یا هرجای مناسب دیگر را با دست بگیرید تا آرام پایتان باز شود و یک دفعه وزنتان باعث باز شدن بیش از اندازه پا و آسیب دیدگی نشود 

 

 

نکته
1-
هرگز این نرمش و نرمشهای مشابه را بدون آمادگی قبلی انجام ندهید
2-
نرمشهای کششی سنگین مثل این نرمش را از تعداد و زمان کم شروع کنید تا موجب کوفتگی بدن نشود
3-
هرگز هیچ نرمشی را همراه با درد انجام ندهید. اگر نرمشی همراه با درد است یا مناسب شما نیست یا آمادگی ندارید
موفق باشید.

 

 


std home test
دوشنبه 5 تیر 1396 04:15 ب.ظ
بسیار core از خود نوشتن در حالی که صدایی مناسب در آیا واقعا نشستن بسیار خوب با من پس از برخی از زمان.
جایی درون پاراگراف شما موفق به من مؤمن اما فقط برای بسیار در حالی که کوتاه.
من هنوز مشکل خود را با جهش در مفروضات و شما ممکن است را خوب به پر کسانی که شکاف.
که شما در واقع که می توانید انجام من خواهد قطعا تا پایان در گم.
free std testing near me
جمعه 2 تیر 1396 08:06 ب.ظ
بسیار چلیپا از خود نوشتن در حالی که ظاهر شدن مناسب در
آیا نه کار خوب با من پس از
برخی از زمان. جایی در سراسر جملات شما در واقع قادر به من مؤمن اما تنها برای بسیار در حالی که کوتاه.
من هنوز کردم مشکل خود را با فراز در
منطق و یک خواهد را سادگی به پر کسانی که شکاف.
که شما که می توانید انجام من خواهد قطعا تا پایان تحت
تاثیر قرار داد.
Mari
دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 10:30 ب.ظ
Usually I do not learn post on blogs, but I wish to say that this write-up very forced me to take a look at and do so!

Your writing style has been amazed me. Thank you, very great article.
Vicky
دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 10:26 ب.ظ
Wow, superb weblog structure! How lengthy have you been running a
blog for? you make running a blog glance easy.
The whole glance of your site is excellent, as smartly as the content material!
Monty
دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 10:20 ب.ظ
I every time used to study post in news papers but now as I am a user of internet thus from now
I am using net for posts, thanks to web.
Cassandra
دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 10:15 ب.ظ
Hey I am so happy I found your website, I really found you by error, while I was looking
on Askjeeve for something else, Anyways I am here now and would just like to
say thanks for a marvelous post and a all round exciting blog (I also love the theme/design),
I don’t have time to look over it all at the minute but I have bookmarked it and also added
in your RSS feeds, so when I have time I will be back to read a lot more,
Please do keep up the great b.
Amelie
دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 05:45 ب.ظ
Thankfulness to my father who informed me about this weblog, this website
is truly remarkable.
Gabrielle
دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 04:43 ب.ظ
This is very interesting, You're a very skilled blogger.
I've joined your feed and look forward to seeking more of your wonderful post.
Also, I have shared your site in my social networks!
King
دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 10:52 ق.ظ
Does your website have a contact page? I'm having trouble locating
it but, I'd like to shoot you an email. I've got some
recommendations for your blog you might be interested in hearing.
Either way, great blog and I look forward to
seeing it improve over time.
Lawanna
دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 07:17 ق.ظ
Fantastic web site. Lots of useful info here. I am sending it to some pals
ans also sharing in delicious. And certainly, thanks for your sweat!
Julio
دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 06:39 ق.ظ
Good day! I could have sworn I've been to this web site before but after going through
a few of the articles I realized it's new to me. Nonetheless, I'm definitely delighted I discovered
it and I'll be book-marking it and checking back regularly!
Susie
دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 03:42 ق.ظ
I am really loving the theme/design of your web site.
Do you ever run into any browser compatibility problems? A few of my blog readers have
complained about my website not working correctly in Explorer
but looks great in Safari. Do you have any tips to help fix this issue?
Sheri
دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 12:14 ق.ظ
I think this is among the most vital info for me.
And i am glad reading your article. But should remark on few
general things, The website style is perfect, the
articles is really excellent : D. Good job, cheers
BHW
جمعه 25 فروردین 1396 02:08 ب.ظ
Hi there to every body, it's my first pay a visit
of this webpage; this website contains awesome and really good material for visitors.
علی اصغر
جمعه 12 شهریور 1395 08:37 ب.ظ
با سلام اخر تونستم باز کنم 180 از طرفین
hamzeh
جمعه 5 شهریور 1395 04:50 ب.ظ
من 10سالم بود ژیمیناستیک میرفتم بدن عالی داشتم به راحتی 180 میزدم چندسال ول کردم ورزش رو رفتم پای گوشی و الان بدن ضعیف و خشکی دارم.
اگه میخوایین 180 درجه بزنید تمرین زیاد انجام بدین قبلش حتما نرم کنید بدن و چارو
مملی
پنجشنبه 28 مرداد 1395 02:29 ب.ظ
من ووشو کارم هاپکیدو هم کار کردم دوتا دان یک دارم خییییلی بدنم سفت یعنی دسته بیل چی تیرآهن بشکنن تو کمرم اخ نمیگیم پاهامو از دوطرف باز میکنم ولی وسط نمیتونم باید چیکار کنم
دوشنبه 11 مرداد 1395 04:31 ب.ظ
کی با من دوست میشهمهدی18اینم شمارم09184217556
غزال
شنبه 9 مرداد 1395 04:39 ق.ظ
اول پاها رو تجاری که امکان داره باز کنید تا جایی که دردتون اومد فاصله رو کمتر کنید وتا 20 ثانیه صبر کنید وهر دفعه بیشتر
غزال
شنبه 9 مرداد 1395 04:39 ق.ظ
اول پاها رو تجاری که امکان داره باز کنید تا جایی که دردتون اومد فاصله رو کمتر کنید وتا 20 ثانیه صبر کنید وهر دفعه بیشتر
غزال
شنبه 9 مرداد 1395 04:36 ق.ظ
فقط یکم باید تمرین کنید اول پاهاتون تجاری که میتوانید باز کنید هر جا احساس درد کردید زاویه پاهاتون کمتر کنید وتا 20 ثانیه صبر کنید کمکم پاها باز میشن
غزال
شنبه 9 مرداد 1395 03:53 ق.ظ
من 12 سالمه با یکم تمرین راحت 180 درجه باز میکنم سه کم تمرین کنید حل میشه اول تجاری که میشه پاهارو باز کنید هر جا که خ سته شدن 20 ثانیه صبر کنید و بیشتر باز کنید وادامه بدید
حمید رضا
یکشنبه 22 فروردین 1395 11:06 ب.ظ
سلام اگه می خوای 180 بزنی هفته ای سه روز بزار برو کنار دیوار بعد بعد پاهاتو از طرفین باز کن فشار بیار جوارب هم بپوش پاهات سور بخوره بعد به یک ماه برسه باز کردی همین چیز خواضی نداره البته به سن هم بستگی داره
نسرین
جمعه 24 مهر 1394 03:08 ق.ظ
سلام من مربی رقصم بدنم بی نهایت نرمه اما خجالت اوره ک پام 180 باز نمیشه امیدوارم با این تمرینا
فاطمه
چهارشنبه 21 مرداد 1394 10:47 ب.ظ
من 140 درجه می تونم باز کنم اخه چرا این درست اموزش نمی ده من 1 ماه هر روز صبح خابالوخابالو پروانه می زنم ولی هیچ اصری نداشت.اخه چرا نمی تونم چرا.
جوجو
جمعه 19 تیر 1394 03:56 ب.ظ
نکن عزیزم نکن این کارا کار ما نسیت خخخ
دنیا
پنجشنبه 21 خرداد 1394 03:04 ب.ظ
سلام من مدت کمی که شروع کردم برای با کردن پام ولی خیلی خوب پاهامو باز میکنم فقط کمی مونده تا 180 کامل بشه .باید چی کار کنم
مهسا
دوشنبه 31 فروردین 1394 09:36 ب.ظ
به نظر من روزی 5 بار از جوب سر کوچتون رد شید بهتر از اینه که این مسخره بازیا رو دربیارید
سه شنبه 25 فروردین 1394 09:52 ق.ظ
باسلام چنین ساله دررشته کونگ فو توا وکونگ فو کمپو فعالیت دارم و3ساله مدرک مربیگری گرفتم ولی نمیدونم جرا 180نمی تونم باز کنم درضمن از بچه گی روماتیسم مفصلی داشت یعنی به این خاط که نمیشه/09126626581 لطفا راهنمایم کنید
پژمان
سه شنبه 5 اسفند 1393 05:16 ق.ظ
باز کردن 180 درجه ک مشکلی نداره اکثر کساییک تکواندو کار میکنن راحت باز میکنن از جمله خودم
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نمایش نظرات 1 تا 30